Gå til innhold
CitizenX

Karoq konfigurator online i Tjekkia


Anbefalte innlegg

Jeg er også meget godt fristet av en Superb 2,0/280hk TSi 4x4, men dessverre så er den utenfor mitt bilbudsjett. Tror jeg måtte ha flyttet inn i den om jeg hadde kjøpt en slik nå, er jo bra den har stort lasterom i det minste, hehe ;) 

Jeg er også fristet av Kodiaq 2,0/180hk TSi 4x4, men dessverre så setter den seg helt ut av spill slik jeg ville ha utstyrt den, og når en Superb 2,0/280 4x4 L&K blir billigere inkludert vinterhjul, så hadde ikke valget vært så vanskelig for min del om det hadde vært rom for et slikt kjøp.......... Ser litt på dem.vogner og brukte utgaver, men synes de blir litt for kostbare likevel, selv om det er veldig mye bil for pengene.

Skoda Karoq er egentlig en størrelse for liten for oss, så den er nok ikke et alternativ heller.

Synd bensinutgavene til Octavia vRS ikke kommer med 4x4, og det samme med Superb 1,8/180hk TSi motoren som jeg har i min Superb i dag, merkelig siden det er et alternativ i Octavia og med den nye motoren 2,0/180hk TSi i Kodiaq. Det hadde vært en kombinasjon som hadde passet meg godt både motor -og budsjettmessig, men er dessverre ingen tilgjengelig kombinasjon. Dieselmotor skal jeg ikke ha, så da er det litt mer begrenset hva en kan velge når en vil ha bensin og ønsker seg 4x4, ikke at jeg har et konkret behov for det, men det forekommer jo noen situasjoner i løpet av en vintersesong hvor det kunne ha vært «kjekt å ha»............ ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...