Gå til innhold
ringebu

17-modellen


Anbefalte innlegg

Det går to båter i uka fra Bremerhaven til Bekkelagskaia.

Så da er den nok snart på båten :) 

 

Tar jo litt for at all logistikk skal ‹‹gå i hop›› på Bekkelagskaia også, og så kommer det jo veldig an på hvor i landet bilen skal fraktes, for det kan jo ta alt fra en liten time til flere dager avhengig av hvor den skal.

 

Når den ankommer forhandleren så står den ikke lenger enn nødvendig der, for de har jo utestående beløpet for bilen, og det beløpet får de jo ikke av kjøper før de overleverer bilen til den lykkelige kjøperen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Superb lll skrev:

Så da er den nok snart på båten :) 

Når den ankommer forhandleren så står den ikke lenger enn nødvendig der, for de har jo utestående beløpet for bilen

Moro :)

Da er det snart min tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Espen skrev:

Det tok nesten en uke fra fabrikk til Bremerhaven med tog. Derifra til Norge går det nok ikke båt hver dag.  Min bil var kommet til Bremerhaven tirsdag 20/9....

Det er ikke lenge igjen nå :D

Den må være rett om hjørnet den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ringebu skrev:

Ikke vanskelig å se hva du mener om Skoda hvertfall:-) Dette blir min første Skoda, og jeg gleder meg som gal.

Hehe, sjelden jeg har vært såpass fornøyd med en bil som det jeg er med min Superb :)

Men noen skjær i sjøen er det her for min del også, og det er at de har trimmet ned motoren for at DSG kassa ikke tåler hva motoren egentlig yter, og det er irriterende når en har fullastet bil..........

 

Men dette er også min første Skoda, og tviler sterkt på at det blir min siste :)

Er forøvrig min 17. bil dette her, og min 8. fabrikknye. Og jeg har vært veldig nære å bestille en ny Superb til, for å få en som yter det den skal og ikke har de begrensningene som min har. Men jeg skal se hvordan min oppfører seg gjennom vinteren med fwd, før jeg evt. bestiller noe som har enda mer hk og et høyere dreimoment på kun fwd.

Så mulig min neste bil blir valgt etter endt vintersesong, jeg får se hva evalueringen av den jeg har nå vil ende opp med. for en bør jo ha prøvet bilen på de fleste underlag og i de fleste forhold før en sier for mye, men så langt så er jeg strålende fornøyd med selve bilen, det er kun det med en ned-tunet motor som ikke er helt slik jeg hadde forventet det.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke erfaring med den, men generelt, her er en test NAF har hatt:
https://www.naf.no/forbrukertester/test-av-utstyr/test-av-kjolebokser-2014/

Litt andre priser enn Skoda sin, og kun to av de i testen kan varme også. Skal sies at Skoda sin også var bedre tilpasset baksetet.

Jeg har selv en annen billig fra Clas eller Jula, standard firkantet form. 299 tror jeg den kostet. Kjøler ned greit, men BRÅKER. Passer best laaangt bak i bagasjerom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er jo ganske smekker og liten. Passer fint i baksetet i midten. Det er svært få andre som har et fint design. 

Selv har jeg en diger Igloo på 56 l. Den kan holde varmt også. Den må selvsagt stå i bagasjen. 

Bruker den også som kjøleskap i forteltet i campingvogna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg skulle likt å hatt bilde av Topaz brown Metallic Skoda, men har ikke fått til. Uansett så er jeg storfornøyd. Den er svært kjapp og hyggelig å kjøre. Så kan forstå de etterlyser sjel i skodaen? DFet driter jeg i, for jeg trives i bilen.

Jeg hadde en avtale med meg selv da jeg hentet bilen. Jeg skal finansiere tsjekkeren med å kutte ut tobakk. Til torsdag feirer jeg 3 uker som skodaeier og ikkerøyker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...