Gå til innhold
Pondus

Huawei Mate 10 Pro


Anbefalte innlegg

Jeg får ikke koblet til min Huawei Mate 10 Pro hverken med Mirrorlink eller Android Auto. Noen som har samme problem? (Gjelder 2018 Octavia med Amundsen infotainment)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2018 den 18.13, Pondus skrev:

Jeg får ikke koblet til min Huawei Mate 10 Pro hverken med Mirrorlink eller Android Auto. Noen som har samme problem? (Gjelder 2018 Octavia med Amundsen infotainment)

Har hatt tilkoblingsproblem i  min Superb 2016. (Bolero system, som er likt med Amundsen men uten nav.)Prøvd forskjellige kablar, men årsaka er ein eller anna feil USB porten. Eg kanskje berre rusk e.l. inni den, for alt virka fint når eg brukar USB porten til baksetet. Har du sjekka porten med f.eks minnepinne etc.?  Har tlf.din støtte  for MirrorLink?  (trudde  ikkje Huawei hadde det..) Ellers må jo tlf. din og godta USB delinga. Har brukt både MirrorLink med Samsung S5 og Sony og AndroidAuto med Samsung, Huawei Honor8 og Motorola Motor X4 uten problem.  Synest at MirrorLink er kun brukbart med Sygic Navigasjon, Spotify er jo tragisk dårlig via MirrorLink.  Der er jo AndroidAuto mykje betre..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...