Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Velkommen gjest!

Hvis du registrer deg vil du få mulighet til å delta i diskusjoner og laste ned filer. Du vil også få tilgang til medlemsfordelene dersom du når et visst antall innlegg.

Sign in to follow this  
Mamsen

Kartoppdatering for dummies

Recommended Posts

Heisan,

jeg tenkte jeg skulle prøve å oppdatere navigasjonsdataene på min Karoq med Amundsen infotainment system. 

Så langt har jeg lastet ned zip. filen på pc'en min, og jeg har satt SDkortet i en kortleser, men jeg vet ikke hva jeg skal legge over på SDkortet. Må jeg slette det som er der først? Prøvde å flytte hele zip.filen og det var det ikke plass til på den fikk jeg beskjed om. 

Noen som kan hjelpe med meg te-skje?? 🙂

Guest

Pakk ut zip-filen på maskinen, selve oppdateringen skal ligge som root-directory på minnekortet. 

Altså, den filen som oppdaterer systemet skal ligge på minnekortet alene, og ikke i en mappe / folder. 

Du må slette alt på minnekortet, helst formatere det (PC: høyreklikk på minnekortet -> formater. Mac: Disc utility). 

10 minutter siden, BGB skrev:

Pakk ut zip-filen på maskinen, selve oppdateringen skal ligge som root-directory på minnekortet. 

Altså, den filen som oppdaterer systemet skal ligge på minnekortet alene, og ikke i en mappe / folder. 

Du må slette alt på minnekortet, helst formatere det (PC: høyreklikk på minnekortet -> formater. Mac: Disc utility). 

Takk, da prøver jeg det. 🙂

Er det denne filen som skal over? 

A2EFE52D-FD37-4D58-9F3C-832FF103B314.jpeg

Guest

Husker ikke hva filen heter, men skal være den største av de - ligger den i mappen Products kanskje? Det er bare å prøve seg frem, det verste som skjer er at bilen ikke finner filen.

Husk å ha på vedlikeholdslader da oppdateringen gjerne tar én time. 

Reply to this topic