Gå til innhold
Mamsen

Kartoppdatering for dummies


Anbefalte innlegg

Heisan,

jeg tenkte jeg skulle prøve å oppdatere navigasjonsdataene på min Karoq med Amundsen infotainment system. 

Så langt har jeg lastet ned zip. filen på pc'en min, og jeg har satt SDkortet i en kortleser, men jeg vet ikke hva jeg skal legge over på SDkortet. Må jeg slette det som er der først? Prøvde å flytte hele zip.filen og det var det ikke plass til på den fikk jeg beskjed om. 

Noen som kan hjelpe med meg te-skje?? 🙂

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakk ut zip-filen på maskinen, selve oppdateringen skal ligge som root-directory på minnekortet. 

Altså, den filen som oppdaterer systemet skal ligge på minnekortet alene, og ikke i en mappe / folder. 

Du må slette alt på minnekortet, helst formatere det (PC: høyreklikk på minnekortet -> formater. Mac: Disc utility). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, BGB skrev:

Pakk ut zip-filen på maskinen, selve oppdateringen skal ligge som root-directory på minnekortet. 

Altså, den filen som oppdaterer systemet skal ligge på minnekortet alene, og ikke i en mappe / folder. 

Du må slette alt på minnekortet, helst formatere det (PC: høyreklikk på minnekortet -> formater. Mac: Disc utility). 

Takk, da prøver jeg det. 🙂

Er det denne filen som skal over? 

A2EFE52D-FD37-4D58-9F3C-832FF103B314.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hva filen heter, men skal være den største av de - ligger den i mappen Products kanskje? Det er bare å prøve seg frem, det verste som skjer er at bilen ikke finner filen.

Husk å ha på vedlikeholdslader da oppdateringen gjerne tar én time. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...