Gå til innhold
SAa

Connect - igjen


Anbefalte innlegg

Av det jeg kan lese på dette forumet, ser jeg at det ikke bare er jeg som har problemer med funksjonen Skoda Connect. Forbindelsen mellom bilen og telefonen/datamaskinen har kommet og gått tidligere, men nå virker det som om stillstanden er blitt permanent. Jeg har kontaktet kundeservice uten å få annen hjelp enn henvisning til forhandler. Mitt spørsmål til dere der ute blir derfor: Er det andre som opplever det samme som jeg (forbindelsen forsvant fredag for en uke siden), eller er det min Amundsen det er noe galt med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoda Connect har ikke vært nede siden fredag, så da ville jeg forhørt meg litt med forhandler. 

Skoda Connect fungerer fint nå, sjekk gjerne om det fungerer nå hos deg også. Hva slags feil får du eventuelt? 

Har du f.eks mulighet til å starte parkeringsvarmer og slikt i fra appen? 

Apple eller Android-telefon? Har du sjekket om det finnes oppdatering på appen? Det har vært noen oppdateringer på den siste tiden. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det fungerer fortsatt ikke. Siste forbindelse jeg hadde med bilen via appen var sist fredag. Øverst på radioens display vises en rød klode når tenninga og radioen er slått på. Tidligere var det vist en antenne over denne kloden, og da var det forbindelse til telefonen (appen)/datamaskinen (Garasje - Skoda Connect). Denne antenna er nå borte. Telefonen erApple. Jeg har prøvd å starte varmeren fra appen, men får beskjeden «ingen forbindelse..»

Endret av SAa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
8 minutter siden, SAa skrev:

Min carstic får heller ikke forbindelse med internett, og globusen på displayet er ildrød!

Samme her. Når det skjer, vet jeg at Connect ikke fungerer, skjer alltid sammen med at Connect er nede. 

Skoda burde tilby noe til oss med problemer, en god dose gratis Connect! Det er vel det minste de kunne gjort... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Connect fungerte senest i går for da startet jeg drivstoffvarmeren med den, men i nå i kveld så vil den ikke i det hele tatt.

Kan ikke akkurat si at jeg har vært imponert over stabiliteten til Connect appen de siste månedene, så f.eks. ett år gratis burde de virkelig ha spandert på oss som du skriver @Core2Duo :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært så mye og så ofte plaget med denne connect-greia at jeg etter hvert trodde det var min Amundsen det var noe galt med. Verkstedtime ble bestilt, men så avbestilt igjen da underet plutselig skjedde at internet funket og forbindelsen med appen var et faktum. Men hvor lenge var Adam i Paradis? For øyeblikket er det ikke noe som virker, men nå vet jeg i alle fall følgende: det er ikke "meg" det er noe galt med. Men ergerlig å vite at man betaler for et produkt som ikke virker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde en henvendelse til kundeservice i går og fikk melding i dag.

--

Takk for din henvendelse.
 
Ja, Skoda Connect var nede en periode i går og i dag pga vedlikehold.
 
Skal fungere nå.

--

Ett tips burde være at de legger inn meldinger i APP og på web siden at tjenesten er utilgjengelig pga. vedlikehold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...