Gå til innhold
JohnAndre

2021 - Skoda Superb Scout 200hk 2.0tdi - Steel grey

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Da har vi hoppa inn i Skoda verden og bestilt en Superb Scout i fargen Steel grey, det er ett tøft fargevalg og kommer nok til å skille seg ut tenker eg ! 
Holdt på å bestille denne i Emerald green, men ombestemte meg i siste liten da følelsene ikkje greidde å feste seg helt til den grønnfargen.  
Har fått estimert levering i slutten av Mai, så vi får håpe tålmodigheten blir bedre etterhvert.  
Original sommerfelger som medfølger setter vi vinterdekk på, så får vi se om vi finner noe kledelig i enten 19" eller 20" til sommer.  
Alt av chrome, skal bli forliert sort, samt litt av diffuseren bak.   
Håper dette er en bil som vil bringe mye glede :D    

Skjermbilde 2021-01-26 kl. 23.08.55.png

Skjermbilde 2021-01-26 kl. 23.09.05.png

Endret av JohnAndre
  • Lik 2
Skrevet
9 timer siden, Biturbo skrev:

Riktig fin bil! Gratulerer :D 

Takk for det :D   Men så kommer det vanskeligste av alt !   Nemmelig å finne sommerfelger til doningen..   
Originale 18" setter eg vinterdekk på, så kjøper vi nye 19 eller 20" og putter på til sommer.  

Skrevet

Da har man landet på felger :)  
Og kommer i tillegg til å kjøre en chrome delete på lister og grill, muligens på scout "stylingen" også, men det får man se når den tid kommer :) trua på at dette bli kult !      Det blir ingen senk på denne bilen, dette blir en kjøremaskin !

Skjermbilde1 2021-01-28 kl. 22.23.03.jpg

Skrevet

Tøøøft, veldig flotte felger også 😎

Fargevalget harmonerer godt med Chrome-delete på denne, men nå er jo det min mening. Du får som du sa ta det når den tid kommer ;) 

Skrevet
9 timer siden, Biturbo skrev:

Tøøøft, veldig flotte felger også 😎

Fargevalget harmonerer godt med Chrome-delete på denne, men nå er jo det min mening. Du får som du sa ta det når den tid kommer ;) 

Takker :D    Ja dette felgdesignet har vell zito hatt i 10-15 år, men samtidig er dei ekstremt tidløse og kler dei fleste biler meget bra !  
Nå er dei dessverre blitt oppdatert til en ny versjon som ikkje er fullt like pen, men fikk nyss på at det kommer 4 sett med disse felgene til landet i Mars, så da har eg sikra meg ett av dei :D  
Men ja, chrome delete er helt nødvendig ved denne fargen, skulle nesten ønske at Skoda hadde dette som ett option på denne fargen :P   Tror eg kommer til å gå for satin sort, den harmonerer mest med skjermbuer tror eg, men det får man ta når den tid kommer.   

Skrevet
På 1.2.2021 den 22.06, Stardustsilver skrev:

Skulle bestilt Sportline, så hadde du sluppet chrome problemet 😉

SkodaWallpaper.png

Sportlinen hadde takla fjellet heller meget dårlig, litt høyere og litt opp i rulleomkrets er tingen....  Har hatt lav bil dei siste 7 årene, så skal bli morro å prøve noe annerledes  :P  Men det er ikkje værre enn å berre foliere alt sammen :D

6 timer siden, TrondA skrev:

Veldig stilig bil, synes fargen også er veldig fin til bilen. 

Takk for det :D  
Var innom lokal skoda her idag, selgern innrømte nå at fargen vokste litt på han, så det skulle bli utrolig kult å se noe som ikkje var hverdags !  
Dei holdt på å få til samarbeidsavtale med folieringsfirma her da flere hadde etterspurt chrome delete på enyaq, så da får vi satse på at den er ferdig foliert før levering også :D   

• 9 måneder senere...
Skrevet

Da er bilen endelig komt !!   
Bedre seint enn aldri sier dei :D  
Felgene som blei valgt på bilen er "Zito zf01" i antrasitt, med dimensjon 19x9.5 et35, dekkdimensjon er 255/40-19.  
Fantastisk fornøyd med bilen, og den kledde denne fargen helt perfekt :D  
Etter selger bekjent så var det den eneste Superb Scout i landet i denne fargen ?  Eller eventuelt en av få !   

Hva synst dere ? 

253775159_10165624890090401_8311550565399551426_n.jpg

253683692_733080297629848_8123317313390307222_n copy.jpg

254462562_4523946184368239_7556842158612156543_n.jpg

• Takk 1
Skrevet

Gratulerer så mye med ny flott bil! Ser bra ut ;)

Fikk en Superb L&K 2.0tdi 4x4 200hk 2021 utgave i Lava Blue i Desember. Meget fornøyd med bilen til nå 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...