Gå til innhold
Tor2r

Mange spør Forbrukerrådet om Møller


Anbefalte innlegg

Kom over denne artikkelen på TV2.no

Her er en liste over firma som Forbrukerrådet mottar mange spørsmål om. Møller havner på 10.... 

Hvor fornøyd er du med Møller?

1. Elkjøp
2. Canal Digital
3. Norwegian
4. Expert
5. Telenor
6. Lefdal
7. Skattelisten
8. Telia
9. DNB
10. Møller Bil

http://www.tv2.no/nyheter/8981208/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er veldig naturlige tall. Bil er for mange en stor utgift og er derfor noe man tar seg bryet med å klage på.

I denne artikkelen er det ikke vektet mot antall solgte, men kun summert antall henvendelser. Møller hadde over 25% av nybil salget i 2016 og da er det klart at Forbrukerrådet får mange henvendelser ang. Møller. 
Det er store navn i den listen og alle kjenner vel følelsen av å bli urettferdig behandlet av et stort system.

4 timer siden, Tor2r skrev:

Hvor fornøyd er du med Møller?

I mine møter med Møller så har det hatt mye å si hvem man prater med, dessverre. 
Hvis man isolert sett ser på ettermarked vil jeg si at jeg generelt blir godt mottatt ved henvendelser.
Møller er en stor aktør og, som forventet, oppfører de seg som det i de fleste tilfeller - de har tatt de kostnadene de må ta i forbindelse med garanti/reklamasjons saker jeg har hatt, men oppleves ikke som spesielt rause.

Jeg er veldig fornøyd med VW bilene jeg har hatt/har - det har vært feil/mangler på bilene, men det hadde det sikkert vært om jeg hadde hatt et annet merke også. Trodde aldri jeg skulle bestille en Skoda, men Superben satt en ny standard og jeg endte opp med Kodiaq :)

Med andre ord, jeg er såpass fornøyd at jeg fortsetter å handle hos Møller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok helt klart noe i det @Arooo skriver her, når Møller (VW, Audi og Skoda tilsammen) selger mer enn det dobbelte av neste bilmerke på lista (bare med tanke på personbiler), så blir det nødvendigvis også en større mulighet for å få et produkt det kan være ett eller annet problem/utfordring med.

MEN når det gjelder hvordan de dessverre svært ofte behandler sine kunder som har ett (eller flere) problemer med sine biler så kan de bli mye bedre på hvordan de håndterer dette i mange tilfeller. Selv har jeg blitt meget godt behandlet både når det gjelder privat bil og ikke minst når det gjelder VW Transporteren jeg har som arb.bil, men dessverre så leser jeg svært ofte om det helt motsatte..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...