Gå til innhold
ArneG78

ArneG78s Superb Sportline 2.0TSI 280hk 4x4 DSG 2017


Anbefalte innlegg

Da var ny bil bestilt og leveringsuke bekreftet.

Etter mye frem og tilbake ble det til slutt en Superb sportline TSI 280hk 4x4 DSG, farge sort

Levering i uke 19

 

Ekstrautstyr:

Progressiv sportsstyring

Adaptiv fjernlysassistent

Smartgate

Ryggekamera

DCC adaptivt understell

Panoramatak

Sensorstyrt elektrisk bakluke

Canton sound system

Knapp for nedfelling av bakseter

Parkeringsvarmer

Parkeringsassistent

Delingsnett

Reservehjul

Trafikkskiltgjenkjenning

Automatisk retur bagasjeromstildekning

Foldbart hengerfeste

Varme i fromtruten

Varme i bakseter

 

Norskmontert utstyr utenom det som er standard:

Vinterhjul 17" helios, sorte

Full tectylbehandling

 

Den som venter på noe godt :-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

280 hk og 4x4.. :D 

Har selv en Sportline stående i garasjen, dog "kun" 220 hk. ;) Ser veldig fin ut dette oppsettet på bilen! Du kommer neppe til å angre. Jeg har så og si det samme som deg, utenom varme i frontrute og parkeringsassistent. 

Gratulerer så mye! :) Tiden til uke 19 kommer nok til å gå veldig sakte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til forumet @ArneG78 :) 

Gratulerer med bestillingen, og som @Core2Duo sier, det kan hende at tiden frem til uke 19 ikke går så veldig fort nå, men så var det med den som venter på noe godt som du selv skriver, det får være «trøsten» inntil videre :D Det der var virkelig en bestilling jeg kunne tenkt meg å sendt avgårde selv også ja, dette ble en knallbil med mye utstyr, så dette kan jo bare bli bra. :) 

 

Ps!

Husk at det er «bildetvang» når du har fått bilen da @ArneG78 ;) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Core2Duo skrev:

280 hk og 4x4.. :D 

Har selv en Sportline stående i garasjen, dog "kun" 220 hk. ;) Ser veldig fin ut dette oppsettet på bilen! Du kommer neppe til å angre. Jeg har så og si det samme som deg, utenom varme i frontrute og parkeringsassistent. 

Gratulerer så mye! :) Tiden til uke 19 kommer nok til å gå veldig sakte...

Tusen takk :)

Tror ikke jeg kommer til og savne så mye fra utstyrsliste på dette oppsettet her, men hvem vet :) 

Rekner med at "kun" 220hk sparker godt ifra, var den jeg og skulle ha i utgangspunktet. Men så var det jo da denne 4x4 da.

Tror nok ukene frem til uke 19 blir ganske så laaaaaange. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Superb lll skrev:

Hei og velkommen til forumet @ArneG78 :) 

Gratulerer med bestillingen, og som @Core2Duo sier, det kan hende at tiden frem til uke 19 ikke går så veldig fort nå, men så var det med den som venter på noe godt som du selv skriver, det får være «trøsten» inntil videre :D Det der var virkelig en bestilling jeg kunne tenkt meg å sendt avgårde selv også ja, dette ble en knallbil med mye utstyr, så dette kan jo bare bli bra. :) 

 

Ps!

Husk at det er «bildetvang» når du har fått bilen da @ArneG78 ;) 

 

Takk for det og takk for det :)

 

Trøsten har jeg allerede kanskje fått. Selger antydet levering i slutten av juni som nå er fremskyndet til uke 19 kanskje uke 18 som er begynnelse Mai. Mao nesten 2 mnd tidligere en fortalt?

Har konkludert jeg og med at dette kan ikke bli annet en bra. Er på min 3. Skoda nå, så er godt fornøyd med både merke og selger

 

Han skjønt det slik at det er "bildetvang" ja, så noke slikt skal jeg nok få til ?

28 minutter siden, Tor2r skrev:

Velkommen og grattis med kjempebestilling! :D

Bare husk bilder når den tid kommer!

Takk, takk ?

Innforstått med "bildetvangen" her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Jeg har også en Sportline i bestilling - TDi 190 4x4. Bilen går i produksjon i uke 14. Gleder meg veldig! Har samme utstyrslista som ArneG78 med elektrisk bakluke med sensor i tillegg. Har vært en del frem og tilbake med farge, men vi har til slutt endt på Quarts Grey. 

Satt i dag og så litt på Skoda Superb Sportline på YouTube, og kom over en video fra motorshowet i Genève 2017. I videoen refereres det til et nytt infotainment system. Tok et skjermbilde, og det ser jo ut til at i hvert fall denne bilen er utstyrt med en ny skjerm.. Er det noen her som vet noe mer om dette? 

Screenshot_20170319-182119.jpg

Screenshot_20170319-180724.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Velkommen @ArneG78 og gratulerer med en flott utgave av Superb!!! Med 280 hk kommer du nok ikke til å savne mye krefter :) 

 

@SupernovaDen der er utstyrt med både ny skjerm og ny gir velger... Etter hva jeg har hørt, så kommer dette på 2018 modellen. Det er i alle fall hva jeg har hørt? Vet ikke om noen kan bekrefte/avkrefte dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Supernova skrev:

Hei! 

Jeg har også en Sportline i bestilling - TDi 190 4x4. Bilen går i produksjon i uke 14. Gleder meg veldig! Har samme utstyrslista som ArneG78 med elektrisk bakluke med sensor i tillegg. Har vært en del frem og tilbake med farge, men vi har til slutt endt på Quarts Grey. 

Satt i dag og så litt på Skoda Superb Sportline på YouTube, og kom over en video fra motorshowet i Genève 2017. I videoen refereres det til et nytt infotainment system. Tok et skjermbilde, og det ser jo ut til at i hvert fall denne bilen er utstyrt med en ny skjerm.. Er det noen her som vet noe mer om dette? 

Screenshot_20170319-182119.jpg

Screenshot_20170319-180724.png

Gratulerer med bestilling av flott bil, flott farge har du og valgt. Var mye frem og tilbake her og ang. farge men endte opp med sort.

 

Har dessverre ikke noe info ang. info. syst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...