Gå til innhold
Bstalheim

"Slette" elektrisk bakluke posisjon


Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Bstalheim skrev:

Hei,

 

jeg har el bakluke på min nye kodiaq, og låste bakluke posisjonen for lavt. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får slettet den låste posisjonen, slik at bakluka går helt opp igjen?

Hei og velkommen til forumet @Bstalheim :) 

Om det løses på den samme måten for Superb og Kodiaq vet jeg ikke, men her har du i hvert fall hva det står i instruksjonsboka for Superb (2016). 

59383bc43c0a6_Skjermbilde2017-06-07kl_19_42_38.thumb.png.10a0f51f7b67c0ee1d59819115a5bae2.png

Løft luken vil altså si at du skyver luken helt opp manuelt etter at den har stoppet der hvor du har satt begrensningen til hvor høyt den skal åpne seg.

59383bcf1a952_Skjermbilde2017-06-07kl_19_43_48.thumb.png.e8bbbb894030cb83539b4ea9ebeaa1d6.png

Så håper jeg det løser dette for deg @Bstalheim :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var som sagt hva det står i min instruksjonsbok, men om det gjelder for Kodiaq også, vet jeg som sagt ikke.

Videoen jeg har sett fra Autogefühl når de testet Superb, så tok han i litt for å skyve bakluken helt opp, men igjen, det gjaldt som sagt Superb.

En tlf til forhandleren kan jo kanskje være en god idé, før du tar for mye :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett i den fysiske boken til Superb, jeg har kun sett i instruksjonsboka jeg har lastet ned, om den digitale instruksjonsboken er helt lik papirutgaven for Superb vet jeg ikke. Men jeg er uansett helt enig med deg @tobor, det er merkelig at slike ting ikke står i instruksjonsboken til Kodiaq.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser også bare i PDF-en jeg fant på Kodiaq. Koser meg litt med å lese denne før jeg får bilen i oktober. Da kommer vel også den fysiske boka for 2018-modell. Men det er mye å sette seg inn i, ettersom jeg også skla ha det meste av tilleggsutstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...