Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Velkommen gjest!

Hvis du registrer deg vil du få mulighet til å delta i diskusjoner og laste ned filer. Du vil også få tilgang til medlemsfordelene dersom du når et visst antall innlegg.

Espen

Kodiaq 2020

Recommended Posts

Slik ser Kodiaq 2020 ut. Bilder fra briskoda.net

748BB562-4860-44F4-A04B-627798DC67D0.png

19FA931B-4543-45FD-A42B-B432864C1493.png

Guest

Det i venstre hjørne er Karoq ;)

Det er vel ikke planlagt facelift før 2021, det eneste som er revidert er at logoen på bakluke er fjernet og erstattet med bokstaver.

Er det noe mer enn bokstavene som er forskjell på 19 og 20 modellene av Kodiaq, @BGB?

Det er bilde av den røde Karoq fordi bildet henger sammen med RS’en. 

Guest
10 minutter siden, Espen skrev:

Er det noe mer enn bokstavene som er forskjell på 19 og 20 modellene av Kodiaq, @BGB?

Ikke som jeg vet, er nok bare små forandringer/oppdateringer. Var mye nytt på 2019 modellene.

Men tipper faceliften får en del, satser på dynamiske blinklys bak blant annet. Da blir det ettermontering her i gården :) 

Edit: Ligger en pdf her med alle forandringene: https://www.briskoda.net/forums/topic/465966-week-22-updates/?do=findComment&comment=5230558

Edited by Guest

Dette fant jeg på briskoda:

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/skoda-kodiaq-receive-styling-tweaks-and-new-tech-2020

https://www.carbuyer.co.uk/news/168895/2020-skoda-kodiaq-spotted-testing

Jeg er litt usikker på hva som egentlig menes.... jeg får inntrykk av at dette er noe som først kommer våren 2021...

Guest

Det kan se ut som om at faceliften er på vei, men det blir nok som 2021 modell. 

Guest
1 time siden, Belsby skrev:

Kanskje Kodiaq også får full matrix slik som superb?  Noen som kanskje vet? 

Det er rimelig garantert at den får det ja. 

Jeg har akkurat bestilt meg en Karoq, som vil komme som 2020 modell. Forhandleren var veldig vag på hva som faktisk var endringene i forhold til 2019 modeller, men det blir nok bokstaver på bakluka i stedet for logo både på Kaorq og Kodiak, men hva som ellers er nytt nå er jeg usikker på.

Ser at det spekuleres om en Karoq RS modell med ny design og 2,0 TSI med 300 hk! Det ligger sikkert litt frem i tid, men det vil være med på å løfte imaget til den glemte modellen.....

Reply to this topic