Gå til innhold
Ken

Finnes en enkel app å bruke for å endre farge på felgene?


Anbefalte innlegg

Som tittelen sier så er det noen som vet om en enkel app som bruker ett bilde man har tatt med kamera, og så fyre opp appen til å endre farge på felgene for å sjekke andre utseende?

Finnes apper i søkk og kav på google play, men orker ikke å laste ned og prøve for å finne en app som går og bruke til formålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spekulerer litt for er ikke kjempefan av sorte felger hverken jeg eller kona..

Sorte felger passer tåelig greit siden bilen er slik den er, men likevel ikke fan av sorte felger.

Er sølvfarga vinterfelgene, det går greit det. Men synes det er litt kjedelig også, men det er passelig greit bare.

Gjerne tips til felgfarge. 

 

IMG_20170422_200334940.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er aktuelt for deg å bytte/kjøpe nye felger? Iallefall, jeg er noe enig i det du skriver. Helt sølvfarget felger kan bli noe kjedelig, og helsvarte felger kan bli litt for mye. 

Jeg er litt fan av felger som har både sølv og svart i seg (eller to-farger i seg selv), da blir det gjerne noe mer kontrast, og det kan se veldig stilig ut. Her er noen eksempler jeg tenker på: 

Hawk felg   |   Triglaw felg   |   Italia felg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn

Liker godt BBS ch-r felgene som jeg har, så vurdere å lakke dem, istedet for å handle nye.

Men av skoda felger så liker godt antrasitt farge av Gemini, Hawk og Xtrem, men den utgår for min del for er ikke aktuelt å kjøre på 19"

Vinterhjula er Denom 17, tradisjonell sølv/alu farge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to-fargede felger på sommeren, og det er egentlig ikke helt min stil. Men frue og barn satt sammen fargen på bilen og felgene og da ble det slik. De felgene gjør seg veldig bra på den hvite bilen vi har, det er fin kontrast mot den hvite bilen og det er jeg helt enig med dem i, men hverken fargen på bilen eller felgene var mitt førstevalg.

 

Jeg liker tildels sølv eller hakket mørkere enn sølv, mørk sølv/lys grå, eller hvordan jeg skal beskrive den fargen, sort, gunmetall eller antrasitt grå synes jeg personlig blir for mørkt. Praktisk med tanke på bremsestøv, men ellers så synes jeg for mørke felger blir litt for dominerende (og litt trist/kjedelig), men det er selvsagt bare min oppfatning :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Superb lll skrev:

Praktisk med tanke på bremsestøv, men ellers så synes jeg for mørke felger blir litt for dominerende (og litt trist/kjedelig), men det er selvsagt bare min oppfatning :) 

Enig, er derfor jeg aldri ble fan av det når sorte felger ble virkelig in 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...