Gå til innhold
Ken

God helg


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Ja kanskje..

God helg, kjørt gammlemor hjem til Vinstra. 

Wohhhoo for en sprek bil sa ho når jeg tok ei forbikjøring. Ja alt er sprekere enn en kjip kasjkai diesel sa jeg.

I morgen går turen hjem til møre igjen.

Kose tur helt alene for kun meg selv til en forandring.

Må skumlegge bilen, møkkete som. Æsj ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Superb fikk også en fortjent vask og shining i går, fjernet samtlige sorte prikker og den ble skikkelig flott igjen. Et skår i gleden er jo de litt over «7 millioner» steinsprutene en har fått i frontfanger og panser, har nå forsøkt å dekke over de største og mest synlige, men det blir jo ikke 100% slik en vil ha det. Men trøsten er at det nå i hvert fall er helt hvitt og hel lakk igjen, og ikke alle de sorte merkene som steinsprutene har laget, for de syntes mye mer enn hva disse små-reparasjonene gjør...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2017 den 0.12, Ken skrev:

Kose tur helt alene for kun meg selv til en forandring.

Ingenting som er bedre enn dette!

I fjor var jeg på innrullering til Heimevernet, da fikk jeg en god kjøretur på 4 timer tiiiiiiidlig på morran. Flotte vinterveier. Tok ut barnesetet bak meg og justerte mitt laaaangt bak slik det egentlig bør være. Ordnet en spilleliste. Brus i midtkonsollen. Så var det bare å flyte avgårde :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Håvard skrev:

Hadde du kjørt Superb (og sikkert Kodiaq) kunne du hatt sete laaaaangt bak der det skal være, selv med barnesete bak :P

heheh, ja det tror jeg faktisk at jeg kunne ha gjort... MEEEEEEN...meeeeen....... ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Salcin skrev:

Hehe noen sjanser må man ta i livet! Er ikke bestandig like populære bilvalgene her i huset heller. :o God helg, og skål alle mann :) 

Er i utg.pkt. helt enig med deg @Salcin, i hvert fall så lenge fruen ikke leser dette her, hehe ;) 

Men etter å ha vært gift i noen år nå så har t.o.m. jeg lært meg at det ikke er alle sjanser/ønsker/har lyst på en bør gjennomføre, for oftere og oftere så fører det også med seg noe de lærde kaller for konsekvenser, et skummelt ord som en etter hvert tydeligere og tydeligere forstår meningen av.......... ;) 

God helg! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...