Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Velkommen gjest!

Hvis du registrer deg vil du få mulighet til å delta i diskusjoner og laste ned filer. Du vil også få tilgang til medlemsfordelene dersom du når et visst antall innlegg.

stmadsen

Oppgradere navigasjon(enhet til Skoda Octavia RS -08

Recommended Posts

Hei,  første post på forum, så beklager på forhånd om det ligger mye info om samme emne rundt omkring.

Har en -08 Skoda Octavia RS  uten navigasjon++, og vurderer å kjøpe en 3.parts Android-enhet og bare skifte ut CD-spiller /radio ++ i konsoll.

Er det noen som har gjort noe lignende,  evt. har et spesielt produkt som kan anbefales? 
(gjerne med link).

Takk på forhånd

/stephan 

Kjøpte akkurat en 2008 Octavia med en sånn ny Android DAB/tomrom navi på. Fungerer kjempe bra, store fine kart, god radio og utrolig bra handsfree å snakke i når en er i bilen. Utrolig bra saker, gjorde seg i bilen. 

Akkurat hva jeg er på jakt etter,! ;en er en del ulike alternativer, vet du hvilken type som er installert? Kvittering eller annet du kan finne det ut av? Prøvd lignende løsninger i andre biler, og fungerer bra, men viktig å få eksakt riktig ledningsnett /monteringskit ++.   

Kan ta bilde av enheten å sende deg, se om jeg finner brosjyra i hanske rommet på hva den heter/modell. Anbefales dette var saker. 

Min navi heter XTRONS å er en Android basert sak med tomtom navigasjon med dab+ radio. Jeg får ikke til å legge ut bilde i tråden her. 

På 14.5.2019 den 23.21, Nordavinden skrev:

Min navi heter XTRONS å er en Android basert sak med tomtom navigasjon med dab+ radio. Jeg får ikke til å legge ut bilde i tråden her. 

Hei,

Får du noen feilmeldinger når du prøver å legge ut bilder i denne tråden? :) 

I det du svarer eller oppretter en ny tråd så trykker du på "Klikk her for å legge til filer" etter du er ferdig med å skrive det du skal skrive. :)

20190518_033256.jpg

Først må du ha et bilde (eller flere) som du ønsker å legge i et svar eller ha med i en tråd, så må du som @Core2Duo allerede har skrevet, trykke der det står velg filer.

Neste steg er å velge de bildene du vil ha med (ett eller flere bilder).

Så trykker du på + tegnet i rubrikken under teksten her for de ønskede bildene du vil ha med i innlegget ditt.

Om det er en annerledes fremgangsmåte fra Windows eller mobil/nettbrett vet jeg ikke, dette er fra Mac.

799437866_Skjermbilde2019-05-18kl_11_15_22.thumb.png.c595b14ea4b84af78f58816d77dfef6e.png1197041765_Skjermbilde2019-05-18kl_11_15_58.thumb.png.49f7271c08cada551de651e7b696d6c7.png1605717860_Skjermbilde2019-05-18kl_11_23_31.thumb.png.dd50fbcc11043bb87aba25f557c821b2.png

Reply to this topic