GĂ„ til innhold
Dalerjin

Oppvarmet ratt superb 2017

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har akkurat kjÞpt meg en superb 2017 stv (registrert desember 2016). I finn-annonsa stÄr det oppgitt at den skal ha oppvarmet ratt. Jeg har prÞvd Ä lete bÄde i bilene, pÄ infotainment og i instruksjonsboken, men finner ingenting om oppvarmet ratt. Er det noen som vet hvor denne knappen skal vÊre evt? 

Mistenker at det er feil i finn-annonsa, men tenkte Ä hÞre her fÞr jeg gir opp :-) Screenshot_20211210-210436.thumb.jpg.5c2b2e535e85b23d2d40102b2d00f432.jpg

Skrevet
PĂ„ 12/10/2021 den 21.10, Dalerjin skrev:

Hei.

Har akkurat kjÞpt meg en superb 2017 stv (registrert desember 2016). I finn-annonsa stÄr det oppgitt at den skal ha oppvarmet ratt. Jeg har prÞvd Ä lete bÄde i bilene, pÄ infotainment og i instruksjonsboken, men finner ingenting om oppvarmet ratt. Er det noen som vet hvor denne knappen skal vÊre evt? 

Mistenker at det er feil i finn-annonsa, men tenkte Ă„ hĂžre her fĂžr jeg gir opp 🙂Screenshot_20211210-210436.thumb.jpg.5c2b2e535e85b23d2d40102b2d00f432.jpg

Hei,

Denne skal ligge i klimamenyen din, pÄ multimediaskjermen. Skal kunne aktiveres automatisk med setevarme, tror ikke det eksisterer noe fysisk knapp til dette pÄ 2017 modellen. 

• Lik 1
Skrevet

Hei. Takk for svar 🙂

Er det inne i menyet som viser pĂ„ bildet mitt? For da tror jeg ikke jeg har det pĂ„ min bil 🙂

20211212_163159.jpg

20211212_163133.jpg

Skrevet
PĂ„ 12.12.2021 den 16.36, Dalerjin skrev:

Hei. Takk for svar 🙂

Er det inne i menyet som viser pĂ„ bildet mitt? For da tror jeg ikke jeg har det pĂ„ min bil 🙂

20211212_163159.jpg

20211212_163133.jpg

Skal ligge der et sted ja.. Du kan prÞve Ä trykke pÄ tannhjulene der (Instillinger) Om du ikke finner noe der, er jeg redd for at du ikke har noe rattvarme :( 

• Takk 1
Skrevet

Jeg er ganske (men ikke 100%) sikker pÄ at oppvarmet ratt ikke ble ett alternativ fÞr 2018 modellene @Dalerjin

Ellers sÄ beskriver @Marius helt riktig hvor det kan aktiveres (om en har det utstyret).
Jeg har Superb 2019 modell (L&K), og den har heller noen dedikert knapp for rattvarme. Det mÄ enten aktiveres direkte i innstillingene for klima, eller sÄ kan det aktiveres i innstillingene slik at rattvarmen blir aktivert samtidig med setevarmen for sjÄfÞrsetet.

• Takk 1
Skrevet

Hei igjen. 🙂

Det bildet som er Þverst i min forrige post er det jeg fÄr opp nÄr jeg trykker pÄ tannhjulet, sÄ ser dessverre ut som jeg ikke har varme i rattet. @Marius

@Superb lll Har lest en plass at det kom i oktober 2016 pĂ„ noen modeller, og siden min er registrert i desember + at det stĂ„r i finnn-annonsa, sĂ„ tenkte jeg at jeg mĂ„tte hĂžre fĂžr jeg gav opp 😅

Menmen, har klart meg i 15 Ă„r uten varme i rattet, sĂ„ skal vell klare meg ei stund til uten, selv om det hadde vĂŠrt digg med varme 😄

Skrevet

Du kan fĂ„ mitt oppvarmet ratt đŸ€ 

Kun prÞvd det en gang. Ser virkelig ikke vitsen. FjÄsete ekstrautstyr. Men klag hvis det var opplyst. Bilforhandlere er jo flinke til Ä "forbeholde" om feil i annonsen. 

• 11 mĂ„neder senere...
Skrevet
BensinOctavia skrev (PĂ„ 13.12.2021 den 20.25):

Du kan fĂ„ mitt oppvarmet ratt đŸ€ 

Kun prÞvd det en gang. Ser virkelig ikke vitsen. FjÄsete ekstrautstyr. Men klag hvis det var opplyst. Bilforhandlere er jo flinke til Ä "forbeholde" om feil i annonsen. 

Jeg syns oppvarmet ratt er utrolig bra nĂ„r bilen er gjennomkald. Ellers mĂ„ man jo ha pĂ„ hansker nĂ„r man kjĂžrer. Det hender jo at man skal ut Ă„ kjĂžre uten Ă„ ha brukt Webasto, selv nĂ„r det er bĂ„de -10 og -20 og enda kaldere. Men er jo ikke noe man MÅ ha, men det er det jo veldig mye annet som er ogsĂ„.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...