Gå til innhold
Core2Duo

Nytt design på Yeti?


Anbefalte innlegg

Kom over noen rykter om at Yeti vil få seg en skikkelig oppgradering. Noen andre som har hørt om dette? Tar jeg et lite søk på google bildesøk etter "Yeti 2017" får jeg bilder av en "mini-Kodiaq". Jeg syntes hvertfall det ser interessant ut! :) 

2018-skoda-yeti-render.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Core2Duo skrev:

Kom over noen rykter om at Yeti vil få seg en skikkelig oppgradering. Noen andre som har hørt om dette? Tar jeg et lite søk på google bildesøk etter "Yeti 2017" får jeg bilder av en "mini-Kodiaq". Jeg syntes hvertfall det ser interessant ut! :) 

2018-skoda-yeti-render.jpg

Ja, det stemmer at de kommer med en helt ny Yeti. Håper de klarer å prise denne lavere enn utgående modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, spennende! Kan vel faktisk gjøre at Yeti igjen blir aktuell. Vet ikke hvordan det er med salget per i dag. I alle fall få som snakker om bilen her (uten at det nødvendigvis gir en nøyaktig pekepinn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, CitizenX skrev:

VW har vel en mindre SUV på gang, det er vel mulig at Skoda etterhvert får sin avart som kanskje bærer Yetinavnet videre? Bare spekulasjoner jeg leste på en eller annen bilside.

 

Dette er ikke bare spekulasjoner, ny Yeti kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer en ny «mini»Kodiaq, men om den skal hete Yeti eller Karoq som Skoda selv legger ut informasjon om dagen, skal kanskje være usagt. Har litt vondt for å tro at det kommer både en ny Yeti og en ny modell som heter Karoq, men jeg har bommet før også jeg........... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, med den segmenteringen i SUVmarkedet hvor populæriteten til de mindre SUVene er i stadig vekst, er det nesten naturlig at Skoda også hopper inn i den delen av  markedet. Audi har jo f.eks Q2-Q3-Q5 og Q7.

Kodiaq er gedigen, Karoq blir vel sånn passe stor, og da er det enda rom til en litt mindre sak igjen. Så får tiden vise hva som skjer.

Skoda er virkelig i siget for tiden med populære modeller på løpende bånd, og det er jo litt artig å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert marked for en mellomstor og liten suv/crossover også, det er jeg helt enig med deg i @CitizenX :)

Men når det gjelder ny Yeti vs Karoq, så sitter jeg vel litt følelsen av at akkurat her så er det snakk den samme bilen, en mindre suv/crossover enn Karoq må vel da bygges på plattformen til Fabia elns? Igjen, dette er kun spekulasjoner og spørsmål fra min side, jeg vet ikke mer enn hva jeg leser på nettet, men til gjengjeld så er det veldig mange som mener noe om dette der da........... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Superb lll skrev:

Det er sikkert marked for en mellomstor og liten suv/crossover også, det er jeg helt enig med deg i @CitizenX :)

Men når det gjelder ny Yeti vs Karoq, så sitter jeg vel litt følelsen av at akkurat her så er det snakk den samme bilen, en mindre suv/crossover enn Karoq må vel da bygges på plattformen til Fabia elns? Igjen, dette er kun spekulasjoner og spørsmål fra min side, jeg vet ikke mer enn hva jeg leser på nettet, men til gjengjeld så er det veldig mange som mener noe om dette der da........... ;) 

Ja, er nok kanskje redd for det, men tror likevel at de kommer til å henge seg på flere klasser som du nevner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...