Gå til innhold
Lars Adler

App styrt Webasto


Anbefalte innlegg

6 timer siden, TheHaughom skrev:

Noen andre som har problemer med  å starte Webastoen fra appen de siste ukene?

Ja, får bare feilmelding. Gjør heldigvis ikke så mye, bilen står i garasje, så slipper å skrape uansett. Men var klønete på fjellet, måtte ut i bilen å starte manuelt. 

Endret av Frederik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testet den på 3-4 uker, men da virket den uten problemer, har knapt nok startet bilen i løpet av disse ukene.......

Men virker ikke fjernkontrollen til webastoen da @Frederik? Jeg kan i hvert fall aktivere webastoen med fjernkontrollen selv om jeg er ca 100m fra bilen i luftlinje (uten noe som stenger for signalene selvfølgelig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjernkontrollen fungerer sikkert fint, @Superb lll. Men den henger på en annen nøkkel en den jeg bruker. Forhandler som sa at det ikke var vis med den, man bruker jo bare appen - dog bør jo det fungere 🙃

Fungerer smertefritt på den andre bilen, så regner med at den fungerer like bra på denne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig så burde det jo fungere, det er muligens en oppdatering av appen som ikke har vært helt vellykket om jeg skal komme med et forslag her.......

Det er kun jeg som kjører bilen vi har, så derfor har jeg bestandig med meg nøkkelen med fjernkontrollen hengende på, slik at jeg har en annen mulighet om den appstyrte teknologien skulle svikte. En kan jo selvfølgelig også programmere webastoen, men da må en jo vite nøyaktig når en skal kjøre, så det er vel mest nesten en «nødløsning» for min del.......

Får håpe at det kommer en løsning på det appstyrte problemet så snart som mulig, jeg får kanskje en mulighet selv til å teste det ut kommende helg, for da skal nok jeg også starte opp Octaviaen, så skal jeg komme med en tilbakemelding da på hvordan det gikk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fungerer helt fint med fjernkontrollen. Og jeg får annen data fra bilen i appen, så det er kontakt med bilen. Det er bare oppstart av Webastoen som gir feilmelding. Har dog vært ute for at Webastoen har stått på når jeg kommer ut, til tross for at den har gitt feilmelding, men det er ikke "normalen".

Ville bare få bekreftet at det ikke bare er problemer med min bil. Det kommer nok en oppdatering til appen som fikser problemet.

Har gått over til å benytte fjernkontrollen, og den fungerer helt fint. Må bare ut på balkongen for at den skal nå bilen. 😛 

Endret av TheHaughom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med app integrasjon mot bilen har enda ikke Vag konsernet klart. Det er altid mye tull. Har jo slik integrasjon mot E-golfen jeg har også, å det virker kunn i 25% av gangene og i tillegg er det altfor tregt. Her har dem mye å lære av feks Volvo når det gjelder integrasjon motor app.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fungerte det å starte Webasto vha appen. Husker ikke om det er kommet en oppdatering siden sist jeg testet, men ville se om det gikk. Og det gjorde det. Er jo fryktelig treg kommunikasjon med bilen, men fungerer hvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...