Gå til innhold
Lars Adler

App styrt Webasto


Anbefalte innlegg

Hei,

hentet min nye Kodiaq i går. Veldig fornøyd så langt. Skal på en lengre tur i dag.

Satte opp Skoda Connect appen sammen med selger, men den den siden til "kupevarmer" er helt grå og ikke noe mulighet til å styre Webasto. Må dette aktiveres et annet sted. Selger mente dette ville komme når jeg startet opp bilen og appen fikk gått seg til. Kjørte nesten 90 km i går, men siden er fortsatt grå. Noen som kan hjelpe?

Lars

IMG_2570.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lars Adler skrev:

Hei alle,

Da fikk jeg den opp å gå. Måtte starte den en gang manuelt fra skjermen i bilen. Da dukket det opp muligheter for appen.

Lars

IMG_2571.PNG

Hei Lars. Hva heter den appen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Superb lll skrev:

Flott bil dette @Lars Adler :) 

@Marius jeg mener å ha lest at det kun er 2018 modellene til Superb og Kodiaq som kan fjernstyre Webasto via denne appen, kan det stemme?

Da tenker jeg selvfølgelig uten å bytte GSM-modulene du nevner..........

Neida, såvidt jeg har fått med meg, så kan Octavia 2018 produsert etter uke 22 også bruke Skoda Connect for å styre webasto. Leste litt på skodacommunity.de inne på Octavia 3 forumet der. Og der hadde noen tilgang til å styre den ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Marius skrev:

Neida, såvidt jeg har fått med meg, så kan Octavia 2018 produsert etter uke 22 også bruke Skoda Connect for å styre webasto. Leste litt på skodacommunity.de inne på Octavia 3 forumet der. Og der hadde noen tilgang til å styre den ihvertfall :)

Ok, da er jeg feilinformert der, husker ikke helt hvor jeg leste dette, men da var det tydeligvis feil uansett. 

Men når det gjelder din Octavia da, kan det være at det er en oppdatering som må gjøres før du får tilgang til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett at det fungerer på Octavia selv. Leste det og så noen skjermbilder på det tyske forumet bare. Selgeren snakket om at det burde være mulig. Og logikken tilsier at det er kun  software oppdatering for å få til dette :)

Endret av Marius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig at dem ikke får til dette på alle leverte Kodiaqer. Har mulighet til å sjekke parkeringsstatus, tute og blinke, men fjernstyring er visst utelukket. Skjønner ikke at Skoda ikke skal klare å fikse dette......

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Vandreren skrev:

Når jeg prøver å starte kupevarmer fra SkodaConnect får jeg spørsmå om PIN-kode (S-PIN). Noen som vet hvor og hvordan man setter denne koden på en 2018 Kodiaq?

Hei,

https://skoda-connect.com/ er rette sted å sette pin-koden din :) Logg deg inn, trykk på Brukerprofil så på instillinger. Da får du opp valg om å Endre PIN-kode evt Opprette .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 5.9.2017 den 10.46, Vandreren skrev:

Når jeg prøver å starte kupevarmer fra SkodaConnect får jeg spørsmå om PIN-kode (S-PIN). Noen som vet hvor og hvordan man setter denne koden på en 2018 Kodiaq?

 

Inne på min side på Skoda Coonet. Det var min selger som gjorde dette for meg.

https://skoda-connect.com/portal/

IMG_2609.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...