Gå til innhold
Vandreren

Hvorm mange Kodiaq er solgt i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk min midt  i juli og kjører i Oslo og omegn. Jeg har ikke sett en eneste Kodiaq på veien så langt, bortsett fra min egen  9_9
Er det så få som er levert og så mange som venter eller er det rett og slett ikke solgt så mange som forhandlerne hevder?

Skrevet

Jeg kjører rundt i Bergens området og ser ganske mange Kodiaqer. Til og med opplevd å parkere (helt tilfeldig) nesten ved siden av 2 stk på et kjøpesenter der den ene var kliss lik min :) 

så ja, jeg har inntrykk av at det er solgt en del. 

Skrevet

Jeg har også det samme inntrykket som @Kengen  Ser tid og ofte Kodiaq i trafikken. 

Det eneste jeg fant av salgsstatistikk var at det i juli 2017 er registrert 215 Kodiaq. Ikke akkurat det du var ute etter, men.. :) 

Skrevet

Jeg har sett mange Kodiaqer i Oslo. Holder på å kjøre av veien hver gang jeg ser en :-o

Også minner det meg om hvor lenge det er til jeg får min ?

Skrevet

Grenlands området.. Opplever å se flere Kodiaqer på veiene hver eneste dag, Lang tur i Sverige/Finland/Norge i sommer (6800km) Så veldig mange Kodiaqer i Sverige også (Mest volvo selvfølgelig:) Nord-Norge (Finnmark,Troms,Nordland) Haugevis .. :D

Skrevet

Det hjalp å pusse brillene. Så en taxi i Oslo og en privatbil i Åmot i Buskerud, begge på torsdag.
Etter det har jeg vært på hytta til fjells og der ser jeg ikke biler i det hele tatt xD

Skrevet

Var en tur i Tyskland i uken som var- var innom flere Skoda forhandlere og de kunne fortelle at der nede er det opp i 12 mnd ventetid på biler, og at salget derfor ikke var så veldig.... Traff noen få biler i Tyskland og Danmark.

Skrevet

Ja, Møller Norge gjorde nok lurt i å reservere et stort antall slots på fabrikken, så tettheten her hjemme er ganske stor sammenlignet med andre land.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...