-
Emner
-
Siste Innlegg
-
Hei! Noen her inne som har brukt canm8 contactless på 2018 superb? Prøvd under rattstammen og i kanalen uten lykke..
-
By Odd Sigve Lundmo · Posted
Lys i kupe borte Hei😊 Dette gjelder en Superb 2013. Jeg var så dum at jeg skulle bytte pærene i bakluka til led. Fikk ut lampa, bytta pære etter å tatt av den kappa som er over pæra. Testa med led, ok. Satt på igjen den stålkappa og plugga i lampa. Da spraka det og alt lys i cupe’n forsvant. Er lys i dærene. Sikringen er ikke gåen og har prøvd med ny. Har også prøvd å sette tilbake halogenpæra, men fortsatt ikke lys. Er det ett rele (terminal 30?) som kan være gåent eller er jeg så heldig å tatt en styringsboks? Noen som vet hvor disse er plassert? På forhånd takk for svar😊 Mvh -
Har noen montert ledbar eller annen løsning for ekstra fjernlys på Superb med radar i fronten?
-
Det stemmer, sticken skal koble seg automatisk til mobilnettet, når den får strøm.. fra den får strøm, så tar det ca 30 sekunder, før den er klar hos meg. Da kobler bilen automatisk til den og jeg har internett tilgang i bilen. Men, dette må jo konfigureres på sticken, når du har fått den. Koble til den via webbrowser setter SSID navn, passord f.eks.
-
Hei, "megafon turbo black 4G+" Er bare brandingen.. Men, er nok et Huawei det er snakk om Finner du WLAN som du har konfigurert på den? med telefon f.eks ? Fra du plugger stick'en inn i USB kontakt i bilen, så tar det ca 30 sekunder til den er bootet og klar til å bli koblet til...
-
Hei, Marius. Jeg vet ikke om det gjør noen forskjell, men modemet som kom i dag, kalles Megafon Turbo Black 4G+. Det skal visst tilsvare Huawei. Mac'n godtar ikke denne (64 bit), men en gammel PC lastet automatisk ned en del drivere, og dermed koblet den seg til internett. Men i bilen fungerer det ikke. Jeg får heller ikke kontakt med modemet med telefonen, selv om maskinen er koblet til. Noen råd?
-
-
Other new topics
-
Andre nye innlegg
-
By Superb lll · Posted
Det tror jeg nok kan være et godt valg @Helge (selv om det ikke er Skoda ), bilen ser flott ut Så er det som du sier at det er lov å håpe at oppfølgeing og serviceinnstillingen til BOS er bedre enn hva den kan være hos Møller på litt for mange verksteder etter hva en leser. Det er jo snart på tide at de forstår at de er avhengig av sine kunder for å overleve, synd at det er merkeverksteder/forhandlere som ødelegger slik at flere bileiere velger andre bilmerker fordi de har fått for dårlig oppfølging, da har det sviktet i flere grunnleggende ledd etter min mening............ -
Flyttet denne tråden, da den ikke hører hjemme under "Octavia"
-
Tror jeg er et glimrende valg, men så er jeg litt inhabil, hehe
-
Klarte ikke å vente på Skoda sin, så ble en EQC i stedet. Håper jeg blir fornøyd også med kunde oppfølgingen som jeg mener Møller har mye å gå på. Flott å kunne prøvekjøre først også og ikke minst bli fulgt opp når en viser interesse for ny bil.
-