Hvis du registrer deg vil du få mulighet til å delta i diskusjoner og laste ned filer. Du vil også få tilgang til medlemsfordelene dersom du når et visst antall innlegg.
hei!!
noen som vet om "kodingen " de gjør på Skoda av fjernvarmer kontrollen er det samme som å ta ut sikringa? kjøpte fjernkontroll til webasto'n på ebay, men de fikk den ikke til å virke på møller. .
Har en Skoda Fabia 2008, stasjonsvogn. Når jeg skal åpne bakluken, så må jeg først åpne høyre bakdør!!
Åpner bilen med fjernkontroll, men da vil ikke bakluken åpne, knappen rikker ikke på seg. Da må jeg åpne høyre bakdør, så går bakluken opp.
Har prøvd å trykke flere ganger på kontrollen etc, men den går kun opp etter h. bakdør. Har slått barnesikring på bakdørene av og på, uten noen forskjell.
Noen som har vært borti noe slik?
Lys i kupe borte
Hei😊
Dette gjelder en Superb 2013.
Jeg var så dum at jeg skulle bytte pærene i bakluka til led. Fikk ut lampa, bytta pære etter å tatt av den kappa som er over pæra. Testa med led, ok. Satt på igjen den stålkappa og plugga i lampa. Da spraka det og alt lys i cupe’n forsvant. Er lys i dærene.
Sikringen er ikke gåen og har prøvd med ny. Har også prøvd å sette tilbake halogenpæra, men fortsatt ikke lys.
Er det ett rele (terminal 30?) som kan være gåent eller er jeg så heldig å tatt en styringsboks?
Noen som vet hvor disse er plassert?
På forhånd takk for svar😊
Mvh
Det stemmer, sticken skal koble seg automatisk til mobilnettet, når den får strøm.. fra den får strøm, så tar det ca 30 sekunder, før den er klar hos meg. Da kobler bilen automatisk til den og jeg har internett tilgang i bilen.
Men, dette må jo konfigureres på sticken, når du har fått den. Koble til den via webbrowser setter SSID navn, passord f.eks.
Hei.
Jeg finner wlan med den PC'n som også gir internett, men ikke med telefonen. Skal ikke sticken koble seg til automatisk når den er tilkoblet USB i bilen?
Det tror jeg nok kan være et godt valg @Helge (selv om det ikke er Skoda ), bilen ser flott ut
Så er det som du sier at det er lov å håpe at oppfølgeing og serviceinnstillingen til BOS er bedre enn hva den kan være hos Møller på litt for mange verksteder etter hva en leser.
Det er jo snart på tide at de forstår at de er avhengig av sine kunder for å overleve, synd at det er merkeverksteder/forhandlere som ødelegger slik at flere bileiere velger andre bilmerker fordi de har fått for dårlig oppfølging, da har det sviktet i flere grunnleggende ledd etter min mening............
Klarte ikke å vente på Skoda sin, så ble en EQC i stedet.
Håper jeg blir fornøyd også med kunde oppfølgingen som jeg mener Møller har mye å gå på.
Flott å kunne prøvekjøre først også og ikke minst bli fulgt opp når en viser interesse for ny bil.
Skodaforum Norge
Uoffisielt forum for Skoda eiere og andre interesserte