Gå til innhold
PaulusA

PaulusAs Octavia Style 2.0TDI 150hk 4x4 DSG 2018 FL


Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Det er bra og det skal du være fornøyd med også, det er som sagt både en stilig bil og absolutt stilige felger :) 

Det er jo så mange forskjellige stilarter, utforminger og farger på felger i dag, så det blir fort at det er noe en liker bedre enn noe annet, og noe en ikke synes så mye om. Så får jo enhver finne det som passer best til sine ønsker og hva en synes best om. :) 

Det er bare jeg som jeg har nevnt tidligere som er gammeldags når det gjelder design og farge på felger........

Jeg er egentlig heller ikke 100% fornøyd med noen av felgene jeg har på min bil, men det ble et kompromiss på bilfarge og felger mellom kone/tenåringer og meg tilslutt (hvor jeg egentlig tapte på alle punkter, bortsett fra på selve bilen). Men felger jeg liker best stilen på finnes ikke som originalfelger i det hele tatt heller, så neste gang jeg skal bytte bil må jeg nok se på utsiden av originalbrosjyren............... ;) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gode kvalitetsfelger, med riktig boring (slik at en slipper løse senterringer og riktig koning til hjulboltene slik at en slipper flere sett med hjulbolter. :) 

Da vurderer jeg også uoriginale felger, jeg har hatt det på flere biler tidligere og det har aldri vært noen problemer i det hele tatt, jeg ble bare lei av i måtte passe på løse senterringer og flere hjulbolter som måtte være med når en skulle evt bruke reservehjulet. På det meste hadde jeg et sett til sommerhjula, et sett til vinterhjula og enda et sett til reservehjulet («trillebårhjul» utførelse pga plassmangel), og det er ikke helt optimalt etter min mening da.......... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ang svarte felger til svart bil har jeg nå i sommer gjort noen observasjoner. Sør i Tyskland, Sveits, Østerrike og Italia er dette nå mer og mer populært, mens nord i Tyskland er de fortsatt mer konservative ?

Ellers så har jeg nå kjørt 13k med bilen, hvorav 5k i løpet av de siste 2,5 ukene. Bilen overbeviser positivt og 225/45-17" dekk er bare en fordel for kjøreegenskapene med fullastet bil og høyere fart. Litt nedtur og i natt kjøre på E18 i Vestfold, grunnet støyete asfalt men...

Bilen har nok trøkk med 150 TDi og 7-trinns kassa funker helt nydelig. 2300 rpm ved 160 kmh på speedometeret er behagelig lavt.

Bilen er veldig stabil, selv med høy last, til å være golf klassen. Men merker et klart savn etter en litt større og mer stabil bil da jeg er vant til dette, og spesielt vår Outback er savnet. Derimot er størrelsen på bil perfekt inne i sør europeiske byer ??

Summa summarum god fornøyd og moro å se hvor mye baggasje vi klarte å trøkke inn i bilen likevel med god handling

Kan anbefales ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...