Gå til innhold
Kodiaq18

Klokken går feil


Anbefalte innlegg

Ikke at jeg har svaret på dette @Kodiaq18, men mener du at klokken stiller seg selv 1 time tilbake når den finner det for godt til å gjøre dette på egen hånd?

Kan det ha noe med sommertid innstillingen i menysystemet å gjøre da tro?

Som et forslag til løsning, så kan jo hende at det er en oppdatering fra forhandler som må til............?

Som sagt dette er ikke noe jeg hverken har hørt om eller kan noe med, var bare noen tanker og forslag fra min side, får håpe du finner en varig løsning på problemet, og post gjerne løsningen her i tråden din, slik at andre som kanskje opplever dette også ser det. Lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ja den stiller seg på egenhånd. Den kan være en time feil når jeg kjører til butikken, og rett igjen når jeg kjører hjem. Dette har skjedd ganske ofte i det siste. Har forsøkt å sette klokkeslett manuelt, for så å sette den tilbake til automatisk. Det hjelper ingen ting.

Får vel ta en telefon til forhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kodiaq18 skrev:

Hei. Ja den stiller seg på egenhånd. Den kan være en time feil når jeg kjører til butikken, og rett igjen når jeg kjører hjem. Dette har skjedd ganske ofte i det siste. Har forsøkt å sette klokkeslett manuelt, for så å sette den tilbake til automatisk. Det hjelper ingen ting.

Får vel ta en telefon til forhandler.

Hei, det samme skjer hos meg. Bilen er ca 1 år nå og det har skjedd 3 - 4 ganger i løpet av den tiden. Forløpet er akkurat slik du forklarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Superb lll skrev:

Hvilke Infotainmentsystem er det dere har som opplever dette da?

Bare litt nysgjerrig, for jeg har Columbus spiller på en Superb 2016, og dette har aldri skjedd på min bil, jeg har også huket av for sommertid.

Amundsen, 2017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amundsen, 2017

16 timer siden, Superb lll skrev:

Hvilke Infotainmentsystem er det dere har som opplever dette da?

Bare litt nysgjerrig, for jeg har Columbus spiller på en Superb 2016, og dette har aldri skjedd på min bil, jeg har også huket av for sommertid.

Amundsen, 2017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marius skrev:

Ikke noe trøbbel med Columbus i en 2018 Octavia.

Da får vi vente til slutten av Juni (eller i Juli) når jeg får min nye Octavia med Amundsen @Marius, og se om feil statistikken går opp eller ned for Amundsen, hehe ;) Neida, ser jo at det hjelper med en SW oppdatering, så jeg satser på at jeg får en oppdatert bil med en gang............. :) 

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har også opplevd det samme. Har gått inn på innstillinger og huket «av» «på» på sommertid. Da har det gått 3-4 uker før det ut av det blå skjer igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...