Gå til innhold
OmegaPO

Digitalt kombiinstrument


Anbefalte innlegg

Tittet litt på den siste brukerhåndboken til Octavia.

Der var det faktisk avbildet digitalt kombiinstrument. Kommer nok etter hvert, men merkelig at de fører det inn i manualen så tidlig?

Karoq er vel første Skoda som skal få dette, men det er vel ikke før slutten av 2018!

Digi.png

 

Link til Octavia bruksanvisning: https://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/no/Octavia_5E/11-2017/Manual/Octavia/A7_Octavia_OwnersManual.pdf

Endret av OmegaPO
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, OmegaPO skrev:

Tittet litt på den siste brukerhåndboken til Octavia.

Der var det faktisk avbildet digitalt kombiinstrument. Kommer nok etter hvert, men merkelig at de fører det inn i manualen så tidlig?

Karoq er vel første Skoda som skal få dette, men det er vel ikke før slutten av 2018!

Digi.png

 

Link til Octavia bruksanvisning: https://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/no/Octavia_5E/11-2017/Manual/Octavia/A7_Octavia_OwnersManual.pdf

Ryktene tilsier at Karoq er første bil som skal få dette fra Skoda... Men, man vet aldri..  ser at denne brukermanualen er fra November 2017. Så.. kan fort skje noe snart da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Marius skrev:

Ryktene tilsier at Karoq er første bil som skal få dette fra Skoda... Men, man vet aldri..  ser at denne brukermanualen er fra November 2017. Så.. kan fort skje noe snart da.

Kommer en ny utgave av Octavia i 2019, men litt tidlig ute med ny brukermanual ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, OmegaPO skrev:

Kommer en ny utgave av Octavia i 2019, men litt tidlig ute med ny brukermanual ja...

Nå ble jo faktisk Octavia fornyet 2 ganger i 2017. Først Facelift i mars. Så oppgradert Facelift i juli tror jeg det var..  Så, kan nok fort skje noe over nyåret tenker jeg. Ihvertfall iforhold til nyheter...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me like :D 

Så gjenstår det jo å se hvor nære sannheten de kommer, dette var et design jeg virkelig likte godt. Flott front og en særdeles godt designet stasjonsvogn også, selv om det ikke er så vanskelig å se at de har hentet det meste av designet fra Superb her, som etter min mening er bra. Men der er jeg kanskje litt «inhabil»........ ;) 

5a3548d86249c_Skjermbilde2017-12-16kl_17.23_17.thumb.png.bfb5454c280139d8a9aa3fedb64e3fa1.png5a3548e3c386a_Skjermbilde2017-12-16kl_17_23_41.thumb.png.79f3f33acc6c526e09c2a4c6dc22a943.png

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ihvertfall ikke mange bildene å finne av det nye designet. Er nok enig med @CitizenX her, baken her var ganske så fin, mens fronten fortsatt ikke er helt der jeg vil ha den. Det blir iallefall spennende å se! Når er det planlagt nytt design på Octavia egentlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Core2Duo skrev:

Det er ihvertfall ikke mange bildene å finne av det nye designet. Er nok enig med @CitizenX her, baken her var ganske så fin, mens fronten fortsatt ikke er helt der jeg vil ha den. Det blir iallefall spennende å se! Når er det planlagt nytt design på Octavia egentlig? 

Mener å ha lest 2019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Core2Duo skrev:

Det er ihvertfall ikke mange bildene å finne av det nye designet. Er nok enig med @CitizenX her, baken her var ganske så fin, mens fronten fortsatt ikke er helt der jeg vil ha den. Det blir iallefall spennende å se! Når er det planlagt nytt design på Octavia egentlig? 

Nei det finnes ikke så mye om dette enda, har funnet denne siden her

http://www.autozeitung.de/skoda/octavia/iv?image=2

Men det er jo fremdeles bare spekulasjoner dette også, har tatt noen skjermbilder som jeg legger ved her.

5a37b24e8bb42_Skjermbilde2017-12-18kl_13_14_28.thumb.png.53f171f85d49218b4c2b5b8253bdae91.png5a37b2566f7ba_Skjermbilde2017-12-18kl_13_15_03.thumb.png.18c562734548882f906efe9748f257e3.png

Og helt ærlig så må jeg vel si at det er den hvite fronten jeg likte best av disse her. Da ender en vel muligens med delte frontlys likevel, men om det er et dele eller bare et skille inne i lyset klarer jeg ikke helt å bedømme utifra et laget bilde........

 

7 timer siden, OmegaPO skrev:

Mener å ha lest 2019

Ja det er hva jeg har lest også. Den neste generasjon VW Golf kommer i løpet høsten 2018, og den neste generasjonen Octavia skal bygges på den neste Golf plattformen og er da forespeilet i 2019. Men det gjenstår jo å se hva fasiten blir, det ser i hvert fall ut til å kunne ble en fin bil med spennende motorisering om dette skulle stemme :) 

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...