Hvis du registrer deg vil du få mulighet til å delta i diskusjoner og laste ned filer. Du vil også få tilgang til medlemsfordelene dersom du når et visst antall innlegg.
Joda, tror barnepulk blir aktuelt om noen år og disse bygger ganske mye i høyden når skjermen legges ned. Virker som thule har kommet seg ganske langt de senere år. Er ikke så lavtbyggende å pen men tror den gjør jobben. Her er et bilde av den på en superb
Dette er jeg veldig usikker på altså.
Tror du foringer videresalgs verdien på bilen, om du skulle begynne med noe slikt også.
Men, det er helt sikker mulig å få til, på en eller annen måte..
Men, har ikke vært borti at noen har snakket om å gjøre det før..
Vet at disse er dyrere enn ordinære støtdempere, siden du har elektronisk regulering på disse.
Likevel er den nok en god del billigere enn å skifte luftfjærer.
Hei,
Jeg har en Skoda Octavia 2013 med Amundsen Infotainment. Der har skjermen blitt svart, men ellers virker den tilsynelatende som den skal.
Jeg får også respons når jeg trykker på skjermen for å bytte kanaler. Noen som har noe tips for løsning her?
Mvh
Ole
Du skriver ikke hvilken bil du har, men for å få tilgang til alle funksjoner til min Superb måtte Møller bil verifisere til Skoda at jeg var eier av bilen, når dette var utført fungerte alle funksjoner i appen.
Har problemer med Skoda Connect app. Appen finner bilen men eg får ikkje opp ladeinfo eller kan starte varming av bil. I appen står det at ladeplugg ikkje er tilkoblet. Tips anyone?
PS! Bilen lader slik den skal